niedziela, 7 maja 2017

Kocham góry!

Tak szczerze pisząc to kocham wyjazdy z moim ukochanym w ogóle, kocham czas spędzony poza domem, poza tym chorym środowiskiem, w którym się wychowałam i cały czas pozostaje mi żyć. Ale góry są wyjątkowe. Widoki, górskie powietrze no i wyzwania. Każdego dnia inne. A ja uwielbiam jak coś się dzieje! Jak każdy dzień jest inny, jak nie ma szans na planowanie szczegółów.

W drodze na Ślężę:



Na szczycie Ślęży:


Moje nowe butki po wejściu na pierwszą w życiu górę (Ślężę) :D


W drodze powrotnej:




W drodze na Chojnik:


Widoki z zamku na Chojniku:




W drodze powrotnej:





A tu w Czechach, w Harrachov:



Pierwsze kroki w drodze na Śnieżkę:


i kolejne:



Na wysokości 1258 m n.p.m.:



i jeszcze nieco wyżej: 



Ostatecznie na sam szczyt Śnieżki nie dotarliśmy i co ciekawe nie dlatego, że zabrakło nam sił, a jedynie dlatego, że robiło się późno i napotkaliśmy złowrogie chmury.

W drodze powrotnej:




A tu już dzień powrotu - wodospad Kamieńczyka:



No i filmy! 



Polecam od 2:47 :P



2 komentarze:

  1. Hejka Kochana! Ale cudownie na Ciebie patrzeć, taką szczęśliwą. Super, że wrzuciłaś fotki i filmy, dzięki. Poczułam, jakbym prawie sama tam była! Buźki!!!

    OdpowiedzUsuń